اخیرا چند تن از متخصصین و همچنین مجله فورچون، فهرستی از ۵۰ شرکت که دنیا را تغییر داده‌اند، منتشر کرده‌اند که مستر کارت هم یکی از آن‌ها است. خدمات مستر کارت فرآیند انتقال پول به افراد نیازمند را از طریق خیریه‌ها ساده‌تر و سریع‌تر کرده است و افراد نیکوکار مطمئن هستند که پول خیریه در راه کمک به نیازمندان یا ساخت و سازهای مفید، خرج خواهد شد.
شبکه پشتیبانی خدمات مستر کارت در ماه سپتامبر راه‌اندازی شده است، این شبکه یک نسخه کارت پلاستیکی ارائه می‌دهد که این کارت مانند کارت‌های هدیه، فوری عمل می‌کند و می‌تواند برای تجارت کالاهایی مانند مواد غذایی، دارو و حتی مصالح ساختمانی به کار رود. تراشه به کار رفته در کارت می‌تواند طی یک یا دو روز راه‌اندازی شود . این سیستم نیازی به اتصال به اینترنت برای راه‌اندازی ندارد و این یک ویژگی بسیار قابل‌توجه است؛ چرا که در بسیاری از موارد، افراد به اینترنت دسترسی ندارند، مانند زمان وقوع حوادث که قربانیان در مناطق خارج از شبکه قرار می‌گیرند.
در حال حاضر امکان مستر کارت در دو نوع مستر کارت مجازی و مستر کارت تراول برای مشتریان بیت مهر فراهم شده است. در نظر داریم در آینده‌ای نزدیک و در صورت امکان، گزینه‌هایی بیشتری از مستر کارت یا ویزا کارت را در اختیار شما قرار بدهیم. البته، افزایش تعداد محصولات در این زمینه نیازمند بررسی‌های دقیق‌تر از منظر کارایی مدل‌های مختلف مستر کارت قابل ارائه، در ایران است.


ارز دیجیتال - بیت مهر کارت ,مستر ,راه‌اندازی ,شبکه ,خدمات ,افراد ,مستر کارت ,خدمات مستر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مبلمان فایلدونی فروشگاه مهاجرت به کشور گرجستان سلامتی و سرگرمی ارز دیجیتال